Typiskt mig

Vi var på stan förut, några julklappar blev shoppade och skulle även se om jag hittade något till mig för mina födelsedagspengar. Det slutade med att jag köpte ett par träningstights till. Jag har ju inga... hrm... att byta med.... Stadium Outlet är livsfarligt för plånboken att gå in på. Det fanns åtminstone tre par tights till som jag gärna tagit med mig hem. Rickard skojade med mig om att det bara behöver stå en sak på min önskelista: stadium outlet. Det är nog sant, haha. Somriga, mönstrade tights från Panos Emporio blev det idag.
Jag tycker att när jag går i butiker så ser allt så oformligt och tråkigt ut. Inget ser kul ut och jag blir extremt kräsen. Släpp mig däremot lös i webshoparna och jag hittar hur mycket fint som helst. Detta skulle gärna få finnas i min garderob just nu.
Lårhöga stövlar Nly shoes
 
* Innehåller adlinks.
1 ddianasliv.blogg.se:

skriven

Åh snyggt! :)

Kommentera här: