Väldigt viktigt vetande

Det har kommit hit lite nya läsare så jag tänkte bara berätta några hemskt viktiga detaljer om mig.
♦ Jag är hälsoinspiratör, livsstilscoach, pilatesinstruktör och undersköterska.
♦ Ord och uttryck som jag använder ofta utan att ens tänka på det:
- "verkligen" (mittt inlägg från igår till exempel. Jag använder det i var och varannan mening.)
- så gott, så roligt, så kul, så jobbigt... ja ni fattar.
- När någon ber mig göra något: "absolut" svarar jag allt som oftast.
♦ Ibland när jag pratar kan jag blunda extra länge utan att jag ens tänker på det.
♦ Jag tröttnar aldrig på att promenera nere vid stångån.
♦ Jag och mina klasskamrater vann en lagtävling i schack när jag gick i fyran.
♦ Jag är lojal och tror gott om allt och alla ända tills motsatsen bevisas. Jag är inte långsint så länge man kan erkänna för mig och stå för vad man gjort. Vägrar man däremot erkänna sitt misstag så är det kört.
♦ Jag älskar klänningar och dottern har "ärvt" det intresset. 
♦ Näst efter träningskläder som jag i princip bor i.
♦ Jag kan mjölka kor, rida och köra traktor eftersom jag gick naturbruk på gymnasiet.
♦ Jag har en förmåga att ibland prata först och tänka sen. När jag var mindre ställde jag ofta till det för mig på grund av det.
♦ Jag har alltid älskat att sjunga och när jag var barn ville jag bli som Mariah Carey.
♦ Jag älskar glass och kan äta hur mycket som helst! Bilden ovan är från Smultronstället i Söderköping. I år blev det dock inget besök där.
♦ Jag fick mitt första barn, Samuel när jag precis fyllt tjugo.
♦ Jag har jobbat på samma jobb sen jag var 24.
♥ Jag dömer herrar div 5 som domare och assisterar i herrar div 4.
1 Cherie:

skriven

Kul att läsa igenom och den där bilden på glass gjorde mig riktigt sugen på glass ikväll :P

Svar: Åh då ska jag testa och se vad jag hittar :)

2 birgitmaria:

skriven

Va kul att läsa! Och som "gammal" läsare fick jag även vet en del nya saker om dig :-)

3 Heléna:

skriven

Så roligt att läsa :D Jag använder också "verkligen" otroligt ofta... dålig vana jag har, men det kunde ha varit värre :D Jag svarar också oftast "absolut" och ibland för snabbt så jag tar på mig lite fler saker än jag hade gjort om jag hade hunnit att tänka efter innan jag svarade :D Kram <3

4 sandra:

skriven

Vilket roligt inlägg! Hade ingen aning om att du var fotbollsdomare - vad roligt :)

Kommentera här: