Höstönskningar

Jag har inte brytt mig så särskilt mycket om det här med kläder eftersom att jag i princip alltid går runt i träningskläder men nu i och med mitt nya jobb börjar jag tycka att det är kul att klä mig i annat också. Här kommer lite godbitar som gärna får finnas i min garderob i höst.
 
1 Lise Korsedahl:

skriven

Åh va kul Jag känner igen mig i det du skriver att det inte är så viktigt på samma sätt när man springer runt i träningskläder hela dagarna. hihi...

Riktigt snygga saker du har hittat.. En härlig casual stil och jag är en jeans människa. Så den listan där skulle jag jag kunnat tänka mig också.
Stor kram.
Lycka till med nya jobbet - så spännande!!!! :)

Svar: Det är jättelänge sedan som jag shoppade något annat än träningskläder till mig. Tycker att det börjar bli dags. :-) Tack för lyckönskningen. :-D Kram <3
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Åh, de lårhöga stövlarna, så sjukt snygga!

Kommentera här: