24 augusti

När jag åkte till stan imorse var det grått och inte så varmt så jag anpassade mitt klädval efter det. Lagom till jag kom till stan och gjort klart mina ärenden var det såklart väldigt varmt. Sommaren har kommit tillbaka med buller och bång. Underbart! Jag mötte upp två kollegor på en restaurang i stan för att hålla en affärspresentation. Den gick helt okej.
Efter mötet gick jag och kollegan en promenad i värmen längs med stångån. Så härligt! Resten av dagen har tillbringats på personalmöte, smörgåstårteätande (fast jag åt bara garneringen) och så en kväll med de boende.
Jag behöver verkligen komma i säng tidigt, det har varit mycket den här veckan. Det har varit roliga saker såklart men jag är trött ändå. Igår gick jag och la mig strax innan midnatt och det är för sent. Nog babblat! :-)
 
 
1 birgitmaria:

skriven

Härliga bilder!
Det här med att gå i säng i tid... jag lyckas sällan!

Svar: Nä, det går verkligen inte. Lite som Alfons Åberg som "ska bara" och så vips har klockan blivit massor. :-)
Hanna

2 Helén i Vilrummet:

skriven

Låter som en härlig dag!

Svar: Det var det verkligen! :-)
Hanna

Kommentera här: