Ett fenomenalt gott mellanmål

Det bästa med att äta nyttigare är allt gott som finns. Vad sägs om avokado, handskalade räkor, pressad citron på, dill och såklart kokta ägg. Avokadon var så där perfekt mogen. Behöver jag säga att det var helt galet gott! 
1 Veronica Wallgren:

skriven

Älskar avokado :)

Svar: Jag med!
Hanna

2 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Oj vad gott det ser ut :D

3 Elin Nylund:

skriven

Funkar dill och avokado bra ihop? :D

Svar: Ja det är jättegott!
Hanna

4 Marie:

skriven

Oh ägg gillar jag, tyvärr inte de andra två, synd det då det är nyttigt

5 Cecilia:

skriven

Så gott, nu vet jag precis vad jag ska göra till lunch :-)

6 Cassandra Haraldsson:

skriven

Ser gott ut :)

7 MATILDA ROSQVIST:

skriven

så gott :D

8 Linn Strömberg:

skriven

Mumsigt!

9 birgitmaria:

skriven

Åh, Avocado! Jag brukar äta dem med lite salt och creme fraiche.

Kommentera här: