24 intervaller

Det där med att jag känner mig otränad är någonting som bara sitter i huvudet. Idag rev jag av 24 intervaller på löpbandet i varierande fart (16-18km/h. Att springa fort på löpbandet är verkligen en färskvara så jag kände mig väldigt vinglig i början. Det kändes så bra att köra ett gäng snabba intervaller. När intervallerna var avklarade så joggade jag ner. Men när jag märkte att jag kunde få en helt okej miltid så sprang jag på istället och avslutade med en spurt. Det här är snabbaste milen i år och det känns gött att känna att formen kommer tillbaka mer och mer.
I eftermiddags kom finaste vännen, Caroline och hennes son Devin hit. Vi pratade om ForeverLiving och jag fick lite mer matnyttig information. Jag beställde även hem dels en C9box men även lite annat smått och gott. Vi körde även ett cirkelpass. Har ni testat planka i par någon gång? Det är riktigt tufft men kul!
 
 
1 birgitmaria:

skriven

Otränad är du inte!! Snyggt jobbat! Jag gillar inte plankan... Gör hellre andra magövningar.

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Damn! Grymt! :D

sv: Me too! 😍

Kommentera här: