Från ett bullbak till ett annat

Jag var helt säker på att det var första oktober idag. När jag jobbat helg och sen börjar mitt i veckan blir jag ofta lite förvirrad över vilken dag det egentligen är. Men trettionde september alltså, i några timmar till. Sen känns det som att det blir höst på riktigt när vi kommer in i oktober.
För ett tag sedan lovade jag kollegorna att baka kanelbullar till Kanelbullens dag som är på söndag. De blev så goda! Iallafall, när Ida såg bullarna på bild i telefon ville hon också baka bullar. Så nu har jag en deg på jäsning här. Den ska alldeles strax bakas ut.
 
1 Liene Svärd:

skriven

Åh snart ska det bakas här också! Älskar nygräddade kanelbullar med mjölk.

2 Rickard:

skriven

Du gör så goda bullar. Mums

3 Cissi:

skriven

Vad gott det ser ut! Får bli bullbak i helgen ;)

4 Malin Wederberg:

skriven

Åh vad gott :D

Svar: Det var verkligen jättegott!
Hanna

5 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Vad snäll du är som skämmer bort dina kollegor på hembakta bullar :)

Svar: Det är till de boende inför kanelbullens dag imorgon så det är dom jag "skämmer bort". :-D
Hanna

6 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Jaha, vilken lyx d e har som får hembakta bullar då :)

Kommentera här: