DIY - murgröna på stomme

Vi var på Plantagen igår för att köpa krukor. Jag hittade inte det jag sökte så istället blev det tre orkidéer och så en murgröna. Jag tycker det är så fint när de växer på en stomme. I somras fick jag en murgröna av Rickard som ringlade sig kring ett hjärta men jag råkade ta död på den men jag sparade stommen för jag tänkte att jag säkert kunde få användning för den någon gång. Att pyssla behöver varken ta lång tid eller vara komplicerat. Murgrönan ringlade jag upp på stommen på fem minuter. Hur enkelt som helst men jag vet inte var jag ska ha den. Jaja, det löser sig. 
 
1 Maria-Alexandra:

skriven

Va fint det blev! En tunn ljusslinga på den sen så har du julpyntet klart också :)

2 Halina:

skriven

Så duktig du är! :D FINT!
Nu är en ny baby-photoshoot uppe på bloggen, hoppas du gillar den och glöm inte trycka på gilla-knappen isåfall! Ha en toppendag fina du! <3

3 Sanna | Beauty & Bride:

skriven

Åh vilket bra tips. Jag tycker att murgröna är sååå fint. Ska nog köpa mig en krans eller så på vägen hem. Är ju inte så händig, så får nog köpa ;) haha

Kommentera här: