Min lediga dag

Ni får hålla tillgodo med en dålig mobilbild då batteriet i kameran tog slut precis när jag skulle ta bilden. Jag har passat på att ta igen lite sömn så här på min lediga dag men vill inte sova bort hela dagen så har nu druckit te och ätit några skorpor. Tänkte surfa runt lite en stund och sen ska jag läsa boken ovan. Jag har precis betat av Twilight-serien och vill läsa något annat. Jag har aldrig läst något av Mons Kallentoft men jag gillar början, den verkar lovande. Har ni läst den? Jag är en riktig allätare och läser det mesta, deckare, chiclit, självbiografier med mera.
 
1 Liisa Lindstrom:

skriven

Ser superhärligt ut!
Hoppas du får en bra ledig dag :)

2 Susanna i Norge - snart tvåbarnsmamma:

skriven

Jag är så dålig på att böcker, borde läsa oftare men det är allt för avkopplande att jag istället blir så trött och slumrar till hihi.

sv; Okej :) Ja, när man har genomgått en förlossning så vet man ju som regel vad som väntar så för många omföderskor behövs det nog inte. Men jag tar det säkra före det osäkra och tar med mig det så de förstår att jag är rätt rädd inför detta denna gången med ;)

3 Amgus:

skriven

Ibland länkar jag det bara fanna mobilkameror, allt hade varit så mycket smidigare

Kommentera här: