En sjua igen

Förra gången jag sprang vid mitt jobb var det isgata och bitvis var jag mer som Bambi på hal is. Så kan man inte säga att det var igår. Det var perfekt väder, precis lagom temperatur, varken för kallt eller för varmt och lite motvind åt ena hållet. Jag blir mycket piggare när jag springer en runda på min rast än när jag lägger mig och sover så det blir nog en runda idag också. Åh vad jag längtar efter ledighet. Om jag hittar någon som kan ta mitt pass på tisdag tar jag semester. Trött är bara förnamnet.
 
1 Sanna:

skriven

Vad duktig du är
Önskar att jag tyckte om att springa men nää har försökt men går liksom inte ;)
Hoppas du får ledigt och en välbehövlig semester
KRAM Sanna

2 Annika:

skriven

Vad duktig du är som springer en runda på din rast. Hoppas att du kan få ta lite semester så du kan vila upp dig.
Ha nu en fin Söndagseftermiddag. Kram

Svar: Jag fick ledigt så imorgon ska jag bara ta det lugnt.
Hanna

3 Maria:

skriven

åh vad härligt :)

4 TantGlad:

skriven

Skönt med semester. Man behöver det i bland.
Ha nu en jättefin ny vecka.
Kramizar.

5 Therese Bjärstig:

skriven

Så sjukt härligt det låter, är plågsamt att ha så längt träningsuppehåll som jag har haft nu :-( Surt! KRAM

Svar: Hoppas att du snart kan komma igång och träna igen.
Hanna

Kommentera här: