Rysningar!

Ingen har väl missat Mia Skäringer på Liseberg när hon framför hallelujah. Hon sjunger med sådan känsla och jag ryser. Tycker det är alldeles fantastiskt bra!
1 Helena:

skriven

Verkligen vackert och stämningsfullt framfört. Fin måndagskväll till dig!

2 N:

skriven

Riktigt bra!

3 Susanne :

skriven

Jag har tyvärr missat henne.
Får lyssna på sin länk! :)
Gin fortsatt vecka till dig!

4 Netti:

skriven

Jag håller med dig! :-D

5 Vanessa andersson:

skriven

helt otroligt. Trodde inte hon kunde sjunga, men WOOOOOW! alltså underbart'!

6 Petra:

skriven

Ja, himmel så bra hon gjorde den. Den gav verkligen rysningar.

7 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

hon var makalöst bra! Fick rysningar när hon sjöng!

8 stina - Mamma till Elias:

skriven

Hon va så himla duktig! Blev faktiskt förvånad, hade absolut ingen aning att hon kunde sjunga :)

9 starsinlife.blogg.se:

skriven

Vackert!

10 Jasmine:

skriven

Hon är duktig! Jag har inte hört klippet innan, tack för att du delade med dig. Jag får liksom du rysningar.

Svar: Tack för ditt beröm.

Kram

11 Maria - To make each day count:

skriven

Verkligen gåshud! :D

Kommentera här: