Materiell lycka

Materiell lycka när den som är bäst. Dessa jeans har jag inte kunnat ha på flera år. Testade dem idag och yes, nu sitter de som ett smäck. Jag som ville ha ett par utsvängda jeans. Skojigt när jag kan "shoppa" i min egen garderob. Eller dessa har legat långt ner i en låda ute i förrådet, hittade en blus också som jag ska börja använda.
Den här dagen startade inte så bra, stängde av alarmet och vaknade halv sju när jag skulle vara på jobbet klockan sju. Det var bara att snabbt ta på mig första bästa, (läs träningskläder). Det tog en stund att vakna till men har haft en bra dag på jobbet.
1 angus:

skriven

prefekt ju!

2 Emma Grann Fotografi:

skriven

Åh vad kul :D

3 Gabriella:

skriven

Härligt när man kan göra fynd i sin egen garderob! Det gjorde jag med idag och i helgen, en somrig blus och mina vita spetsgardiner:)

4 Emschen:

skriven

Åh nej det var ju så jag gjorde igår, inget bra alls.

5 Johanna:

skriven

Underbar känsla när man kommer i sådant som man inte kunnat ha på ett tag :)

Kommentera här: