Måndag

Näst sista dagen i juni, varje månad går så snabbt och knappt någon sommar har det varit heller. Lika bra kanske då jag inte alls är på humör. Jobb, träning och ddo-träff (ddo:distriktsdomarobservatör), så har min måndag sett ut. Nu är jag lagom mör i kolan. Jag tänkte sitta och lyssna på musik, läsa bloggar och så ska jag smaska i mig lite frukt: färska jordgubbar, hallon och blåbär. Godare än godis! Nästan i alla fall. Jag jobbar imorgon med och sen är jag ledig på onsdag. Jag är hur trött som helst så ikväll borde jag försöka komma i säng skapligt men det är det där med rastlösheten som gör att jag inte kan komma till ro.
 
 
1 Anna:

skriven

Vad skönt, någon som är som jag ;) Ibland är det skönt att läsa den här typen av inlägg och inte bara hur alla njuter av sin semester :P

Kommentera här: