Mot nya mål

Jag vet inte om jag vågar skriva det här men jag har antagit en utmaning..... Efter loppet i onsdags konstaterade vi att jag kan springa, att jag är bättre än vad jag tror. Därför har Rickard utmanat mig. Efter 15 månader, i september nästa år ska jag springa milen på 45min och fem kilometer på 20 minuter.
Just nu kan jag inte springa alls så kommer ett tag att cykla och köra styrketräning och pilates. Men sen när jag kommer igång är det ungefär samma upplägg som tidigare. Intervaller, tempo, distans men mycket tuffare. Snabbare tider på intervallerna och tempo och längre distans. Det här ska bli kul!
Vill ni också utmanas, kontakta Rickard på RK:s kondition och styrka. Här är hans hemsida.
1 Jagger :

skriven

Kul! Jag har kämpat för att springa milen på 50, är inte där än. Lycka till, det kommer gå jättebra.

2 Sanna | Beauty & Design:

skriven

Åh, grymt jobbat :)

3 Anna:

skriven

Bra jobbat. Heja heja

4 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Så kul :) Du kommer klara det och lycka till med träningen :D

5 Karin O:

skriven

Åh vad kul:) blev ju så att vi kikade på loppet men såg inte dig!
Nästa år springer vi med:)

6 Träningsblogga - Ida:

skriven

Alltid kul med nya utmaningar! :)

7 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vad roligt!! Heja dig, lycka till! Jag har också en sådan utmaning på g, att springa milen på mellan 45-50 min, har ett träningsschema och är verkligen motiverad. Men den här dumma förkylningen vill ALDRIG släppa, känns sådär kul när jag knappt kan gå utan att bli mega-flåsig och få världens hostattacker, haha! Men, sen så! Då blir det spring i benen! :)

Svar: Trist med förkylningen. Hoppas att den snart släpper så du kan träna som du vill. Det är så trist att inte kunna det när motivationen finns. Min dumma höft har gjort mindre ont idag så jag hoppas att jag snart är på banan igen.
Hanna

8 Linn Strömberg:

skriven

Lycka till! <3

9 ella:

skriven

wow, kör hårt!

10 birgitmaria:

skriven

Vilka superbra mål! Du är ju riktigt snabb!
Jag är nöjd om jag klarar 5km under 30 minuter, men mitt mål är kanske inte att bli så snabb, inte än iaf. Men jag kommer att heja på dig! Och du kommer att klara det galant :-)

Svar: Tack för pepp! :-D
Hanna

11 Ida här och nu:

skriven

Va roligt! Kommer du fixa. Jag har alltid drömt om att springa men min fibromyalgi hindrar mig. Men har ju hund så jag går mycket. Och lyfter vikter när kroppen tillåter. Kram

Svar: Vad tråkigt att du inte kan springa. Kram
Hanna

12 Kristin/onlyfemale:

skriven

wow! Vad roligt! Det kommer du klara galant!! Lycka till!

Kommentera här: