Kvällskalas

Idag fyller Rickards bror tjugo år så vi åkte dit för lite mat och tårta efter träningen. Det var så varmt att sitta i solen men efter ett tag hade solen gått ner så pass att det var skugga där vi satt och då blev det alldeles lagom. Så knäppt det där, när det är sol och varmt då klagar jag över det och när det är kallt är det också fel. Aldrig är jag nöjd...
Barnen har så roligt tillsammans, springer runt och leker och stojar. Efter ett par timmar tog energin slut hos oss föräldrar och vi packade in oss i bilen och åkte hem. Så galet trött och somnade en stund i sängen men så kom både Samuel och Ida och busade bredvid mig i sängen och då blev jag givetvis klarvaken. Så sur också, behöver verkligen sömnen. Kanske somnar ändå.

 
 
 
1 Yohanna af Skovde:

skriven

Haha, men det är ju så! Antingen är det för varmt eller för kallt :)

2 Joy Malou Schubert:

skriven

Hehe, jag är likadan när det gäller vädret.. Man är aldrig nöjd tyvärr, men men :D Grattis till Rickard! Vilken fin dag det låter som. Härligt.

3 Emma & Julia:

skriven

Så mysigt med kalas!

4 Lena i Wales:

skriven

Ser verkligen somrigt ut! Njut!

5 IngelaMolly:

skriven

Känner igen det där, är aldrig heller riktigt nöjd, speciellt inte när vi pratar väder ;-)
Kram
Ingela

Kommentera här: