Intervaller

Haha, jag hade två bilder från dagens träning att välja på, på den ena ser jag ut så här, en efterpassetbild och på den andra blundar jag. Den här var nog minst dålig.
Uppladdningen inför dagens träningspass med Rickard, Marcus och Laura var katastrofal, tre timmars sömn ungefär och 3 kanelbullar + melon och glass på badet. Jag hade inga förväntningar på passet alls.
Vi bestämde oss för att köra intervaller, 200 meter och 100 meter vila (ca 1,30) och måltiden på högst 50 sekunder. Första intervallen sprangs på 44 och sen varierade tiderna mellan 43-44 sekunder. Vi sprang tolv intervaller och de sista två sprang jag på 39 respektive 38 sekunder. Den sista tyckte Rickard att jag skulle ta på 35 och jag är övertygad om att jag hade klarat det om jag inte hade elva intervaller i benen innan. Men benen tog bokstavligen slut, det var som att springa mot en vägg och hur mycket jag än ville springa fortare så gick det inte. Galet nöjd är jag med passet. Vi sprang bra allihop.  
 
1 Yohanna af Skovde:

skriven

Så gött med löpning :)

2 julia lindqvist:

skriven

Duktig du är! :)

Kommentera här: