31 juli

Igår träffades jag och Caroline igen på Epresse house, den här gången för att prata lite om hennes företag och det hon jobbar med. Jag fick lite att tänka på, hur mycket mer intressanta saker jag kan engagera mig i. Fotbollen tar mycket tid och med tanke på mina roller inom det området så ligger mycket fokus där. Sen är det ju utmaningen som Rickard har gett mig. Den längtar jag efter att få sätta igång med på riktigt. 
Men idag är det fredag och idag har vi en riktig hemmadag. Vi tittade på film förut med barnen: High school musical, ganska larvig film men samtidigt lite charmig. I eftermiddag tänkte vi äta glass i stora lass, annars är dagen väldigt oskriven förutom att Samuel ska iväg till sin biopappa.
 
 
 
1 MADDISENJ.SE:

skriven

Vad trevligt!

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Låter som en trevlig fredag!

3 Gabriella:

skriven

Låter som en skön dag! Kom just och tänka på att jag inte ätit en enda mjukglass i sommar faktiskt. Ha en skön kväll!

4 Angus:

skriven

Fin du är!

Kommentera här: