Lördag

Idag blir det långkok: köttgryta gjort på nötytterlår.
I natt kunde jag inte sova, men det är alltid så när Rickard inte är hemma. Jag känner mig pigg ändå och har satt en deg. Det blir tekakor och så har jag förberett lunchen. När tekakorna är klara tänkte jag och barnen gå ut till pulkabacken. Vi har två rejäla backar på baksidan så vi behöver inte gå särskilt långt. Det har snöat hela natten och med tanke på det omväxlande varmt/kallt-vädret vi har så är det bäst att passa på. Hoppas ni får en härlig dag.
1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

gott

2 MATILDA:

skriven

så gott :)

3 Fröken M:

skriven

Hej.

Tack för spåret i min blogg. Ja kyckling är himla gott. Blev rester idag och jag fick också möjlighet att ta bild den här gången. Finns inne på bloggen om du vill se. :)

Det där såg inte så dåligt ut det där heller. Mumma. Tur att jag precis ätit annars hade jag väl fått vätskebrist av all saliv jag skulle ha producerat. Haha.

Ha en fin fortsatt helg. :)

4 Sara:

skriven

Mums så gott !

Kommentera här: