Lite otur

Igår hade jag en riktigt tuff drabbning i division 6 herrar. Helt klart den tuffaste matchen där mitt matchledarskap verkligen sattes på prov. Jag var inte felplacerad men hade lite otur vid ett tillfälle och hann inte backa ur en situation så jag fick ett stenhårt skott rakt i huvudet. Jag rasade ihop men efter en liten stund så kändes det ok så jag körde på ändå. Efter matchen däremot kändes det inte riktigt lika bra så det fick bli ambulansfärd till US och konstaterad hjärnskakning. Jag kom hem vid två i natt så jag är väldigt trött. Bra start verkligen, jag som ska börja nytt jobb imorgon...
Mår ni bra?
1 Kollegan Hanna:

skriven

Krya på dig vännen och lycka till med jobbet!!

2 The Place To Be - Malin:

skriven

Nä men fy stackare! Ta det väääldigt lugnt! Jag fick hjärnskakning på semestern. Var tvungen att ligga tills sängs en hel vecka.

Var rädd om lilla skallen!
Kram och krya!
Malin

Kommentera här: