Fokus på positivt

Det har varit en ganska negativ ton i bloggen ett tag och därför tänkte jag i det här inlägget fokusera på det som faktiskt är bra.
- Barnen mår bra.
- Äntligen är min höft bra. Jag dömde hela matchen igår utan smärtlindring och jag kände ingenting. Bara jag återhämtat mig från min hjärnskakning ska jag ta tag i min träning igen. Det ser jag fram mot. Tuffa intervaller, hård styrka, distans, tempo.
- Det går bra inom fotbollen. Jag utvecklas varje match.
- Mitt inlägg om min fotbollsresa har visats 571 gånger.
- Jag ser fram mot att börja mitt nya jobb. Det ska bli kul!
 
1 Maria:

skriven

vad läskigt med hjärnskakningen!

2 Mammsen:

skriven

Det ör bra med possitiva saker såklart men det andra får lov att komma fram det oxå, man behöver pysa...ibland. Kramiz

3 birgitmaria:

skriven

Bra tänkt! Låt det positiva ta över.
Krya på dig nu och var rädd om huvudet!

4 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Positive mind
Positive life
Positive vibe!!

5 Mia:

skriven

Hoppas det går fint med återhämtningen efter hjärnskakningen!

6 The Place To Be - Malin:

skriven

Det är lätt att komma in i en negativ loop! Och man är ju bara människa. Men såklart är det bättre att fokusera på det som är bra och det man kan göra något åt!
Du har en massa bra på g!
Var försiktig med huvudet och ta det lite lugnt tills du mår bra :-).

Kram Malin

Kommentera här: