Pink pants

När de rosa brallorna är på är det vår. Idag har det verkligen varit typiskt aprilväder. Ena sekunden strålande sol och nästa stund är det regn och mulet. Hagel har det också bjudits på. Nu skiner solen så det är en riktigt fin onsdagskväll.
Mer fart mamma, sa Ida. Därav den uppfordrande blicken. Vi var ute en stund på eftermiddagen och vad kallt det var. Vinden är isande.
Kvällens mat: räkgryta serverat med ris. En paprika, färsk broccoli, ett gäng körsbärstomater, purjolök, grädde, vatten, peppar och curry. Jag hade en påse färska oskalade räkor i frysen så jag kokade skalen och hade lite av vattnet i för lite mer fisksmak. Supergott!
 
 
 
 
1 Kristin/onlyfemale :

skriven

lät gott!

2 Madeleine:

skriven

Vi hade samma väder här men som sagt en ganska fin kväll.

Madeleine

3 Sara:

skriven

Mums så gott ! Och de där rosa byxorna känner jag igen mig i, hade mina rosa chinos i helgen och det var verkligen vår ute :)

4 Helen:

skriven

låter gott!!

5 Johan:

skriven

Låter och ser gott ut.

6 Åke:

skriven

Den där räkgrytan måste jag allt prova!!! Tack för tipset :)

Kommentera här: