Tillbakablick

Kikade lite i arkivet och hittade gamla bilder på mig när jag var gravid med Ida. Vilken stor mage jag hade och här var jag "bara" i vecka 34. En bebisboll och man glömmer fort. Så mörkhårig som jag var här kommer jag nog inte bli igen. Trivs med att vara så ljus som jag är nu.
Jag får frågan ibland om jag inte vill ha fler barn och ärligt talat: nej. Eller jag ska inte säga aldrig mer men som det känns nu och har gjort det senaste året är jag definitivt färdig med graviditeter och förlossningar. Tre barn är alldeles lagom för mig.  Jag känner inte alls det där bebissuget. I´m done. :-)
 
 
 
 
 
1 Louisefoto:

skriven

Fina foton :)

2 Helén i Vilrummet:

skriven

Vilken härlig magbild! Själv har jag inga barn och har faktiskt aldrig haft känslan att vilja ha barn heller. Det är så många andra som har små ljuvliga troll som jag kan vara med när jag får lust.
Kram Helén

3 Lotte:

skriven

Jag som tycker du är sååå fin i mörkt hår!! Vilken mage, jag slängde precis upp dagsfärska bilder på min mage och jag är med i vecka 34 nu på dom :-)
Ha en bra dag

4 Trees, mamma i London:

skriven

Tre barn låter alldeles perfekt :)

5 Malin B:

skriven

Det är så KUL med gamla foton, att återuppliva det man glömt...
Fin mage!!!
Foton påminner ju också om alla hårfärger som passerat. ;)

Kommentera här: