Stand n stuff

Jag älskar tacos och barnen likaså. Det är favoriten och vet vi inte vad vi ska laga för mat så är tacos ett säkert kort. Jag fick erbjudandet som buzzador att prova de nya tortillabåtarna från Old el Paso.
Men jag blev lite besviken på de här båtarna. Tycker de smakar för mycket vetemjöl. Jag vill ha en mer neutral smak ihop med de andra ingredienserna. Ett plus är dock att man får plats med allt man brukar ha. I min är det köttfärs, ananas, majs, gurka, paprika, tomat, ost, tacosås och creme fraiche.
Barnen tyckte att de vara svåra att äta och det slutade med att de bara åt upp innehållet och lämnade brödet. Det var tråkigt. Vi kommer inte köpa de här bröden igen, tyvärr.
Vill du också testa varor och tjänster gratis med dina vänner? Då kan du anmäla dig HÄR.
1 Maria Karlsson:

skriven

Båtarna såg riktigt smidiga ut annars :D

2 MATILDA:

skriven

men åh gott! :D

3 anette:

skriven

Men det ser jätte gott ut....jag har kollar på de där i butik. Kram Anette

4 D. DeMarkey:

skriven

mmm gott! Looove tacos.

Tack för tipset om att komma till blogg.se Men fick nu rejäla tips om att inte lämna portalen för att man lätt tappar sina läsare då.. oj det vill jag helst inte.. Men jag vill ju så gärna byta namn.. så borde inte det vara samma grej då. Aja, nu babblar jag bara för att jag är så trött och vill så gärna gå under annat namn på bloggen. :)

Hoppas du följer efter mig till min nya blogg om jag nu väljer att byta namn. :) Skulle självklart bli väldigt glad då.
Kram

5 Ida - foto & häst:

skriven

åh så himla gott!
sv; visst är dem! :D åh förstår, så roligt! :D

6 Lina:

skriven

Spännande med något nytt, men de ser lite svårätna ut... Gott med tacos i alla fall :)

Svar: Jag gillade dem inte, dels på grund av smaken men också för att de är just svårätna.
Hanna

7 J E N N I F E R:

skriven

gott det ser ut!

Kommentera här: