September

1 september idag och både ny vecka och ny månad. Idag ska jag ta kontrollen över mig själv igen. Jag har tappat greppet alldeles vad gäller maten, äter alldeles för mycket och förra veckan blev det godis torsdag-måndag. Det är inte okej och om jag inte skärper mig kommer jag snart gå upp allt jag tappat. Nu är det nya fräscha tag som gäller.
Jag är ledig idag eftersom jag jobbade heldag igår så jag och Ida har haft en lässtund och nu tittar hon på Alfons Åberg. Hon är jätteförtjust i den pojken. Undrar om hon gillar böckerna också... Tänkbar födelsedagspresent i alla fall.
 
1 fialia:

skriven

Ja du, den där hösten när alla ska nya tag, hmmm!!!
Jag ska snart ha semester efter att ha jobbat hela sommaren så jag börjar min höst med det, härligt!
ps Min son älskade böckerna ds
ha de Fia

2 Maria - mamma och gravid ♥:

skriven

får hoppas att vi får en fin höst :)

3 ebba:

skriven

så fin bild!

Kommentera här: