Nytt till hemmet

Kuddfodral Ellos
Jag är så sugen på att göra om lite här hemma. Nya kuddar i soffan, mysiga filtar och nya gardiner. Glaskaraffen vill jag använda som prydnad ihop med en krukväxt och några ljuslyktor.
 
Idag ska jag trotsa det blåsiga vädret och cykla till biblioteket och söka information i några timmar innan det är dags för personalmöte på jobbet. Hoppas ni får en bra dag.
1 Tess:

skriven

Vad härligt! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

2 Lilla Malin:

skriven

Ja, det hade inte vart fel fast känns nästan lite onödigt nu när det snart är dags för julprylar. Kanske får vänta till våren :)

3 Theresa:

skriven

Vad fin den där karaffen var!!! Lät fint att ha den ihop med krukväxt och ljuslyktor! Kram

4 Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

skriven

Visst är man sugen på att göra om och piffa hemma. Jag tror man boar in sig lite på hösten när mörkret kommer...
Hoppas dagen har varit bra!

5 Lotte:

skriven

Fina saker :-) Det är alltid kul att göra om!! Ha en bra kväll. Kram

6 Life of Johanna:

skriven

Alltid kul med lite nytt till hemmet

7 Cornelia :

skriven

Låter snyggt!

8 Pernilla :

skriven

Jag önskar ibland att jag hade, eller var tvungen att använda en stor begränsad summa till inredning. Blåsa ur det man inte vill ha och köpa nytt. Ungefär som i ett heminredningprogram på tv. Så roligt det skulle vara!
/P

9 ♫♪ sandra:

skriven

snyggt!

10 Caroline:

skriven

Fin kudde!

11 Jasmine:

skriven

Vilka fina detaljer till hemmet! Karaffen är ljuvlig och kuddfodralet faller mig i smaken.
Trevlig helg!
Kram

Kommentera här: