Fredag

Älskar att det är fredag och att jag är ledig imorgon. Igår var ingen bra dag alls. Kände mig så känslig och nedstämd men hoppas på en bättre dag idag. Ska alldeles strax pallra mig iväg till jobbet. Jag cyklade både igår och i förrgår till jobbet så idag tar jag bilen.
Den här gulliga lilla tomten är jag sugen på att beställa. Jag älskar att ställa upp en massa tomtar i jul och den här skulle jag vilja ha i köket. Finns HÄR.
Hoppas ni får en bra dag!
 
1 Anonym:

skriven

Hej, har nyligen hittat din blogg och tycker den är så underhållande, en perfekt mix! Trevlig helg! Malin

2 Sabina :

skriven

Men så söt!
Hoppas du får en super fin dag!

3 Helena N:

skriven

Visst är det konstigt när man plötsligt får en sån där down-dag, och oftast finns det inget konkret att "ta" på heller.
Men idag är det fredag, solen skiner och jag hoppas att din dag blir flera hundra procent bättre än igår.
PS! Tvivla inte på dig själv angående plugget, för de du kommer att hjälpa och finnas till för, they really need you girl! <3
Kramis Helena N

4 MATILDA:

skriven

åh så söt liten tomte :D

5 Linda:

skriven

vilken söööt.

6 Lina:

skriven

Åååh jag älskar de där tomtarna, har två liknande i olika storlekar som jag köpte/fick då :)

Kommentera här: