En stor Alfons Åberg

Ida är helt galen i filmerna om Alfons Åberg. Gissa hennes lycka idag när hon fick en Alfonsdocka. Hon sprang in till pojkarna och skrek "titta vad jag fått, Alfons". Givetvis skulle hon sova med dockan, ytterligare en sak som hon ska ha i sängen när hon ska sova. Pojkarna fick varsitt wii-spel som de suttit med ikväll. Ibland är det lätt att göra barnen glada.
Alfonsdockan finns HÄR.
 
1 Maria:

skriven

Åh en sån skulle sonen vilja ha :)

2 Käthes Mode:

skriven

Härligt! :)

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Gud så gulligt!

4 Hanna:

skriven

Ja visst är slotten fantastiska :) Vilken gullig docka, mysigt att skämma bort barnen ibland :)

5 VERONICA - fashion blog:

skriven

Åh gud så mysigt!! :) Ha en fantastik helg tjejen, hoppas din fredagskväll blir grym!

6 Vilja Lingonren:

skriven

Haha åh, jag minns när jag var gosedjurstokig som liten. Fick ju knappt plats i sängen!

Svar: Haha, det är likadant med Ida. Hon får knappt plats heller. :-)
Hanna

7 Pernilla:

skriven

Men så söt. Jag skulle kunna köpa den i julklapp till någon. Men min femtonåring skulle nog bara bli överraskad, kanske inte så glad. Men det finns en annan....
/P

8 Mammatea:

skriven

Kul när presenterna blir uppskattade.

9 josefin:

skriven

En sån ska jag beställa till dottern! =)

10 Fröken M:

skriven

Här har vi oxå en älskad alfons i sängen :)

Kommentera här: