Bra känsla

Precis som alla andra dagar har den här dagen gått väldigt fort. Pluggat, sprungit intervaller på löpbandet (400 meter i 13,7km/h, ett mycket bra pass) och så har jag jobbat ikväll. Idag är en sån här dag när jag känner mig supertaggad över allt jag vill göra, allt jag presterar bra i. Den här veckan har startat riktigt bra och jag hoppas att känslan består. Jag vill må bra och jag vill vara lycklig. Jag har det ju så bra!
 
 
 
1 saga:

skriven

fin outfit! :)

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Den känslan vill man gärna hålla fast i. Hoppas den fortsätter göra det.

Svar: Det hoppas jag med!
Hanna

3 På Selmas gata:

skriven

Såå snyggt dressad du är! Powerwoman! Din litteraturstudie låter mkt intressant. Är i en helt annan bransch men har jobbat extra inom vården i många år, både hemtjänst, rehab, dagvård och (svår) demens. Inom just demens så tycker jag att det finns mkt kvar att önska i vissa fall, det är verkligen inte alla som har den empatin som behövs tyvärr. Önskar att det fokuserades ännu mer på det!

Svar: Tack. Ibland funderar jag på att utbilda mig inom demens också då det verkligen behövs mer kunskap inom det området också.
Hanna

4 Yvonne:

skriven

Hej! Tack för att du tittat in hos mig.
Men vad du gör mycket, mammar, tränar, jobbar, dömer, studerar, kockar... Var rädd om dig och glöm inte att vila emellanåt! Fina bilder du delar med dig.
Ha det gott och mys i höstmörkret!
Kram Yvonne

Svar: Tack för din omtänksamma kommentar. Kram
Hanna

5 zeb:

skriven

snygg outfit! :)

6 Käthes Mode:

skriven

Snyggt!

7 Bebismamman:

skriven

Vilken härlig dag! Hoppas veckan fortsätter lika fint för dig :)

8 S A R A:

skriven

fint!

9 Cissi:

skriven

Härligt känsla, hoppas den håller i sig :)

10 Frida:

skriven

Fin outfit och vilken härlig inställning! :)

11 Filippa: En neuroatypisk blogg:

skriven

Åh, vilken snygg outfit! :) Är det inte härligt när man har en så där riktigt bra, peppig dag?!

Kommentera här: