Pepparkaksbak

Det blev en mysig eftermiddag med barnen, pepparkaksbak och så sjöng vi lite sånger tillsammans. Fick lite
julkänsla. Första advent är redan nästa helg och tidigare idag fixade jag årets adventsljusstake. Förra årets såg ut så HÄR.
 
 
 
 
1 Maria:

skriven

så mysigt att baka pepparkakor :)

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Så mysigt det ser ut! Svettigt är det visst också och då åker kläderna av!
Trevlig helg!

3 Gabriella:

skriven

Så mysigt med pepparkaksbakande! Jag ska försöka få till lite tid att baka framöver, är sugen på en saffranskaka:)

4 birgitmaria:

skriven

Mys! Jag sparar julkänslan till nästa helg. :-)

5 Nelly:

skriven

Åh, så mysigt det ser ut! ^^

6 Lina - my art & my life:

skriven

Ååh men vad mysigt!

7 mammakero:

skriven

Det är en glädje att baka pepparkakor, både för stora som små! Minns när jag var barn och mamma knöt det särskilda bakförklädet om mej, så blev jag pirrig av glädje! Nu är jag kanske inte pirrig av glädje, men förväntansfull och uppfylld av en mysighets känsla.

8 Villa Freja:

skriven

Mysigt med pepparkaksbak. kram.

9 Tommy:

skriven

SV: Åhh tack för den fina kommentaren och välkommen in till mig.. Du kommer lägligt, för i morgon kommer det nämligen upp första inlägget i min adventskalender :)

10 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vad mysigt! :)

11 Käthes Mode:

skriven

Kul! Vi ska också baka snart!

12 Jossan:

skriven

Men så mysigt :)

sv: Ja, popcorn är ju bästa snaxet :D

13 AktivaDagar:

skriven

Härligt! Pepparkaksbakning ger verkligen julkänsla!

14 Petra:

skriven

Så mysigt att baka pepparkakor med barnen. Den tiden är förbi för mig :(
Kram Petra

15 Sandra Lundin:

skriven

Åh, vad mysigt :D orkar dock inte baka pepparkakor eftersom jag tycker att köpta är mycket godare ;) Men en mysig sak att göra tillsammans är det ju verkligen.

Kommentera här: