Muskelinflammation

Imorse när jag vaknade var jag inte ett dugg bättre så ringde 1177 och fick en tid på vårdcentralen där det konstaterades att jag har en muskelinflammation i axeln. Jag behöver inte ta det lugnt då rörelse bara är nyttigt och så måste jag ge det tid. Finns inte så mycket mer att göra än att kombinera ipren och panodil. Suck!
Något glädjande idag är att solen tittar fram! Som jag saknat solen. I samband med att vi var iväg till läkaren passade vi på att fixa julklapparna till syskonbarnen och några till Ida. Skönt att vara klar med det mesta! Det blev även lite shopping, bland annat ljus. Nu sitter jag med några artiklar och ska läsa lite. En pepparkaksdeg har plockats fram från frysen (det fungerar alldeles utmärkt att frysa pepparkaksdeg) så sen blir det pepparkaksbak med barnen.
 
1 Susanne P:

skriven

Julkänslan kommer med pepparkaksdoften!
Fast lite snö önskar jag ju också förstås... ;)


Svar: Du har rätt. Fick faktiskt lite julkänsla! :-)
Hanna

2 Kia:

skriven

Trist med inflamation men det går väl över.
Skönt med juklappsinköpen. Jag har inte börjat köpa men vet vad som ska handlas till en viss del.

Ha en toppen helg!
Kram Kia

3 birgitmaria:

skriven

Hoppas den läker fort!! Jobbigt att ha ont.

Kommentera här: