Ett kort tempopass

Ikväll körde jag ett kort tempopass. 2 km i 5min/km. Sist jag körde det här passet i den hastigheten fick jag slita och var tvungen att pausa efter fem minuter. Det är ett år sedan slog det mig nu. Tiden springer verkligen förbi...
Det är härligt att löparformen sitter kvar. I nästa vecka är det dags att börja hårdköra. Det ska bli riktigt kul att testa mina gränser!
1 Sara:

skriven

Åh så roligt ! Skönt att formen är kvar :)

2 Maria:

skriven

åh vad härligt med träning! :)

3 Fröken.A:

skriven

Vilken härlig känsla!! :)

4 Emma Grann Fotografi:

skriven

Härligt med träning! :)

5 Jennisbeauty:

skriven

Hurtig du är! :D

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Lycka till med träningen! :)

7 Lena i Wales:

skriven

Lycka till! Vad trevligt med en sångafton!

8 LINNEA:

skriven

Gött med träning!

Sv; ja visst var dom så så snygga :)

Kommentera här: