Fredag

Bilderna är från Ölands djurpark förra året. Marcus är fotografen, är okej va att jag lägger ut bilderna?
I eftermiddag har min bror och mamma varit hos oss. Vi har sjungit lite då vi ska sjunga på sommarfesten på mitt jobb tionde juni, ätit fruktsallad med färsk ananas i (åh så gott det var, det blev riktigt friskt!). Då Rickard inte är hemma så är min mamma här och ska sova över. Skönt att slippa vara själv då jag inte alls vill vara det just nu.
Jag har även assisterat i herrar division 4 ikväll. Det var ett toppmöte, båda lagen låg på samma poäng så det var mycket känslor och kamp. Däremot så var inte tempot så högt men det var en rolig match. Vi var bra!
1 Marcus:

skriven

Det är lugnt att du publicerar bilderna. :D

2 ✫ Fru Eriksson:

skriven

Mysigt & va härligt att sjunga ....
Ha en fin kväll/Kram

Svar: Älskar att sjunga!
Hanna

3 Mamma Mindy:

skriven

Vilken mysig dag vännen..fina bilder :) kram

Svar: Ja det var det. Tack.
Hanna

4 nicolinda.blogg.se:

skriven

Härliga somriga foton! :) Öland är så ljuvligt.

Att sjunga är så fantastiskt kul. Jag sjunger i en gospelkör, love it. Fint :)

Skönt att din mamma kan göra er sällskap. Åh vad gött att det blev en bra match! Go :D

5 Helen i Vilrummet:

skriven

Fina bilder! Han blir nog en fotograf framöver.
Kram Helén

Kommentera här: