Dagens tips

På våren dras jag alltid till det som är vitt. Det är så vårfräscht. Klänningen ovan känns som en riktigt Hannaklänning. Smala axelvband, volang över bysten, det gillar jag. Nu skulle jag kombinera den med boots och skinnjacka. En hatt på huvudet och några enkla smycken.
1 Ett rött monogram:

skriven

Jättefin, vitt är så härligt på
våren och sommaren.
Kramar/AM

2 Jessica:

skriven

Så fin klänning :)

3 s a r a h m o b e r g:

skriven

Men åh vad fin! Perfekt nu när det börjar bli lite varmare ^^,

4 Äppelblom:

skriven

Kul att du kikade in hos mig!
Önskar dig en fin vårvecka!

Svar: Tack detsamma!
Hanna

5 Helena N:

skriven

Vilken fin!
Men lika mycket som den söta klänningen är Hanna, är den INTE Helena, och enbart pga färgen.
Vitt är ju så himla fräscht på andra, men det går bara inte på mig, för det är som om skiten dras till mig så fort jag har något vitt. Det är som killen i "Mitt liv som hund", som inte kunde dricka mjölk. Så fort han fick ett glas mjölk blev han nervös, började skaka och hällde ut mjölken :-)
Hoppas att du får en skön ledig dag idag!
Kramis Helena N

Svar: Haha, nä vitt kan verkligen inte alla ha. Ärligt talat så kan inte jag heller hålla vitt rent. Brukar alltid lyckas smutsa ner mig men jag vill ha vitt ändå. Så fint ju! :-) Kram
Hanna

6 Linnéa Alpsten:

skriven

Åh vilken fin! :D

Kommentera här: