Regn

Vilken tur att det regnar idag så man slipper känna ångesten över att man borde hitta på något. Varken jag eller Rickard orkar vara så särskilt aktiva. Jag tycker det tar så lång tid att återhämta sig från magsjuka nu för tiden. Barnen har blivit pigga i ett kick medan jag inte kunnat börja äta än. Undrar om det har med åldern att göra.
 
1 Lotte:

skriven

Usch och fy för magsjuka, trodde faktiskt den säsongen va över.... Hoppas ni piggnar till SNART! Perfekt väder att vara sjuk i annars ;-)
Kram Lotte

2 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

regn är ibland mysigt

3 yasmine mamma till dennis:

skriven

tack hoppas du kryar på dig fort
kraaams

4 Pia:

skriven

Krya på dig!

5 ullie:

skriven

åhh verkligen inte kul me magsjuka. själv har ja haaft halsfluss så första arbetsdagen på en vecka nu . suck tar tid att återhämta sej som du säger. hoppas ni kryar på er.

Tack visst är hon underbar?? =)

6 Fanny:

skriven

Usch, jobbigt med magsjuka, krya på dig! :)

7 birgitmaria:

skriven

Nämen fy! Krya på dig! Jag brukar äta "snälla" saker för magen, tex yughurt, kräm, blåbär/nyponsoppa. Hårdbröd funkar med.

8 Annika:

skriven

Krya på sig! Jag trodde inte heller att det var säsong för magsjuka :-(

9 Mammatea:

skriven

Krya på er!

10 Helén i Vilrummet:

skriven

Jag hoppas verkligen att ni mår bättre snart! Även om regnet hänger i luften är det roligare att vara frisk.
Kram Helén

11 Åsa:

skriven

Usch fy å blä för magsjuka. Jag hoppas Du mår bättre redan nu.

12 Tess:

skriven

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Kommentera här: