Söndag

Igår var vi iväg till Borås och träffade våra vänner Stefan och Sandra. Vi spelade äventyrsgolf, barnen lekte lite på en lekplats och sen åkte vi hem till Stefan och Sandra där vi grillade kyckling och pratade bort några timmar. Det är så roligt att träffa dem!
Rickards bror har flyttat neråt i landet så vi passade på att hälsa på hans familj också när vi ändå var i krokarna. Ida och M hittade varandra direkt, så roligt att se. Vi fick även träffa familjens nytillskott, en liten pojke som endast var fem dagar gammal. En riktigt bra dag!
1 Raija:

skriven

Ni ser ut att ha en fin semesterresa med många fina stopp. Det var evigheter sen jag spelade bangolf och det kanske jag ska försöka hinna i sommar :-).

2 Znogge:

skriven

Vilken bra och trevlig dag på alla vis :-)

3 Angelica:

skriven

Härliga kort. Nu är jag hemma igen från Västervik. Haft det helt underbart. Är nu hemma och svettas som fasen. Tvättar o städar, samtidigt som det är 30,5 grader. Puhh. Räcker med +25 tycker jag :) Men vill samtidigt inte klaga, då jag inte vill ha regn o kallt.

4 Decdia:

skriven

Åh vad skoj att gosa med bebis!
Sommardagar är ljuvliga, det gäller att mjölka all d-vitamin som det bara går inför vintern. :)

5 Eleonora:

skriven

Vilken underbar dag ni har haft och hunnit med så mycket trevligt. Alla barnen ser så söta och fina ut.
Ha en fortsatt god sommar. Kram

Svar: Ja, det var verkligen en bra dag. Tack detsamma.
Hanna

6 Linda:

skriven

va fina bilder

Kommentera här: