Dagens träning

Idag stod det åttahundrametersintervaller på schemat. Jag var opeppad och hade på känn att jag skulle springa jättedåligt. Första varvet på uppvärmningen kände jag bara hur ska det här gå då mina ben kändes så trötta och ville inte alls samarbeta. Men sen var det dags för intervallerna (800*5) och jag hittade farten så varje intervall gick på mellan 3:50-3:56 vilket är över förväntan. Tänkte ligga på 4 minuter per intervall så jag är riktigt nöjd.
När vi kom hem knallade jag bort till affären och köpte hamburgare som vi grillade och så rotfruktsgratäng till. Det blev så gott! Alexander var med och hjälpte till och det är kul när han vill vara delaktig. Nu soffläge en stund innan det är dags att krya till kojs.
1 Gittan:

skriven

God morgon.
Tack för kommentaren på min blogg och vilka härliga bilder du har, vi hörs.
Kram.

2 dianasdrömmar:

skriven

Duktig du är kram Diana

3 Decdia:

skriven

Superduktigt gjort! Bara att komma ut när det tar emot är en prestation!

4 Villa Freja:

skriven

Härligt när barnen är med och hjälper till.

5 AnnaKK:

skriven

Hej, och tack för kommentaren du lämnade i min blogg! :-)

Den där tallriken såg mumsig ut!!

Fin belöning efter ett lyckat träningspass!

Kommentera här: