Bergs slussar

Idag har jag varit ganska grinig. Det blev alldeles för lite sömn i natt men efter maten så åkte vi iväg till Bergs slussar. Ett bra sätt att bli lite piggare och gladare på. Alex tog den största glassen av oss och Ida var helt till sig i trasorna över båtarna och åt knappt sin glass. Efter lite slussning tog vi en promenad med barnen och hamnade mitt i åskan men märkligt nog inget regn. Det hade varit skönt att rensa luften lite.
 
1 Jennica:

skriven

Härligt med utflykt! Hoppas ni har en fin sommar!
Kram!

2 Pernilla:

skriven

Ser verkligen underbart ut. Jag håller mig mest på land, även om jag är en "ö-bo". Kan inget om båtar och hav men skulle nog inte tacka nej till en seglarjryssning, men då på lugnt vatten.
/P

3 Sandra :

skriven

Jag känner också att sömnen ligger efter, med härliga ljusa ljumna kvällar så är det lätt att man blir upp lite väl sent...
Gott med glass i värmen

Kramar Sandra

4 Mammatea:

skriven

Mysigt att titta på båtarna och äta glass.

5 Stickan!:

skriven

Åh, så härligt det ser ut :-)

Och tack snälla för dina rara kommentarer hos mig :-)
Du får ha en trevlig dag!

Kommentera här: