31 januari

Tänk att det redan gått en månad på nya året. Det går så fort... Jag oroade mig i onödan förresten innan körövningen. Körledaren ville bara veta hur högt/lågt jag kan sjunga så hon har lite koll. Kul var det i alla fall. Men jag är yngst, bortsett från körledarens son. Det blir nog bra det här.
Sitter med skolböckerna och pluggar sår. Den här sista kursen passar mig som handen i handsken då det är fokus på mer medicinsk teknik vilket jag verkligen gillar. Egentligen skulle jag läsa till sjuksköterska då jag gillar tekniska saker. Nackdelen är att det är så mycket dokumentation vilket gör att man tappar patientkontakten och jag vill ge omvårdnad. Om jag utbildar mig vidare bir det först om några år då jag är ganska skoltrött nu och verkligen längtar till jag är färdig.
Hoppas ni får en härlig dag!
1 Anita:

skriven

Snart får det gärna bli vår.. :D

2 linellas:

skriven

ja tiden går sjukt fort men det är nästan tur det dessa tråkiga månader...

Kommentera här: