Röda näckrosor

När jag var barn åkte vi till Tiveden och sjön Fagertärn för att njuta av naturen och se de röda näckrosorna som sjön är känd för. Jag var helt övertygade om att röda näckrosor finns bara just där. Döm om min förvåning häromveckan när jag promenerade runt Stångån och jag just fick se röda näckrosor. De här bilderna är inte de bästa då en gubbe matade gäss just där så jag ville fort därifrån. Men kul att få se i alla fall.
 
1 IngelaMolly:

skriven

Underbart vackra! Jag har älskat näckrosor så långt tillbaka som jag hörde Tummelisa första gången =)
Kram Ingela

Svar: Näckrosor är verkligen vackra!
Hanna

2 Käthes Mode:

skriven

Så vackert!

3 Sarah:

skriven

De e inte ofta man ser näckrosor :)

4 sara:

skriven

Tack, kul att du gillar våran renovering!

Fina bilder!

5 LindaViola - mamma till två!:

skriven

Vilka fina bilder!!

Svar: Tack!
Hanna

6 mamma mindy:

skriven

Så fina bilder..Ha en fin start på veckan.kram krma

Svar: Tack detsamma. Kram
Hanna

7 Mammatea:

skriven

Näckrosor är så fina!

Kommentera här: