Länge sen

Det var länge sedan jag skrev om renoveringen av dockskåpet, jag har inte prioriterat det. Häromdagen köpte jag nya papper i alla fall och nu ska det bli nytt på övervåningen och de två stora rummen. Jag ska även köpa vit färg, tänkte ju tapetsera om utsidan också men har bestämt mig för att måla om det istället.
Jag vill ha romantisk stil i hela huset, vill inte ha en massa knalliga färger och "skrafs". Något annat jag vill göra är att fixa lister i varje rum också.
1 Helén i Vilrummet:

skriven

Det kommer säkert bli jättefint! Men vilket pill. Imponerad över att du ska ta dig an projektet.
Kram Helén

2 Pauline Grindvall:

skriven

Så sött!

3 Dajana:

skriven

Va fint du gör det. Gillar den romantiska stilen.

4 Mammatea:

skriven

Tips är att kolla in den här bloggen: http://www.familyliving.se/kreativakarin

Där finns det prints till väggar, golv, kakel... att skriva ut själv.

Svar: Tack för tipset. :-)
Hanna

5 anna m ludde o filippa:

skriven

Men jag veeet! Man hinner ju ingenting! Jag funderar på att måla alltihopa vitt så det ser fräscht ut iallafall. Så kan man köra finlir och tapetsering allt eftersom. Nu står det ju bara och ser fult ut. 😆

6 Händelsevis:

skriven

Men så fint!
Jag har ju också ett gammalt stående hemma hos föräldrarna. Tänk att man kan piffa upp dem sådär, hade jag inte alls tänkt på innan!

Kommentera här: