30 augusti

Den här helgen har jag dömt en massa fotboll, som assisterande igår och som domare i herrar klass 2 idag. Båda matcherna gick jättebra så jag är nöjd med min fotbollshelg. Det har annars varit lugna dagar då jag inte gjort så mycket. Det var avkopplande att vara ledig fredag och lördag efter massa jobb i veckan och att få vara med barnen. Nu: film och glass.
 
 
1 yasmine mamma till dennis:

skriven

ja eller hur hon som syr är super duktig.
hoppas du har en mysig kväll

2 Susanna Maria J:

skriven

Film å glass är en bra kombo ;)

3 Kajsa-Stina:

skriven

sv: Ja visst är det. Supergott :)

Åh vad mysigt med film o glass. Vad blev det för sorter då? :)
Hur är det annars idag? Planer inför dagen? :)

Svar: Jag jobbade hela dagen igår. Idag ska jag inte göra något särskilt. Springa ett pass intervaller blir det i alla fall.
Hanna

Kommentera här: