Min fredagskväll....

.... blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade föreställt mig en kväll i soffan med godis och mys. Istället fick jag kasta mig iväg till Åtvidaberg och döma en träningsmatch i division 6 herrar. Det var riktigt tufft då gubbarna verkligen gick in i närkamperna och jag fick se situationer som jag inte ställts inför förut. Situationer som definitivt inte händer i p16 och junior. Men det var kul, mer såna här matcher. Det är det här jag lär mig av när det är hett och tufft och jag verkligen får träna på mitt matchledarskap. Det är spännande vart den här säsongen kommer ta mig.
1 amanda:

skriven

segt att din fredag inte blev som planerat :(

Svar: Det blev en riktigt rolig fredagskväll! :-)
Hanna

2 milina.blogg.se:

skriven

tur att det var kul i alla fall!

Kommentera här: