Leos lekland

Idag var Alexander bjuden på kalas på Leos lekland och jag och Ida stannade kvar så Ida fick leka av sig lite. Det är inget vilohem att vara med Ida där då det är fullt ös i studsmattorna och rutschkanorna. Jag är nog tröttare nu än vad barnen är...
Det är Ida själv som valt kläderna idag. Hon skulle absolut ha på sig sina röda strumpbyxor.
1 Mammatea:

skriven

Kul med bus och lek.

2 birgitmaria:

skriven

Ja, det är värsta träningspasset när man är på Leos! Speciellt eftersom våra barn fortfarande vill att vi ska vara med och jaga dem. Puh! Ha en skön kväll!

3 ✫ Fru Eriksson:

skriven

Naw...Så söt liten Ida ♡

/Kram

4 Znogge:

skriven

Kan tänka mig att det tar på krafterna :-)

5 Helenas Söta:

skriven

En glädjefylld dag för barnen med lek på leklandet!

6 Linda:

skriven

va trevligt

7 Madeleine:

skriven

Naww härligt att hon börjar bli självständig och väljer själv. Tyckte det blev superfint.

8 Helena N:

skriven

Ja du, de där småttingarna! Tänk om man hade bara en promille av deras ork, vad mycket man skulle hinna med :-)
Kramis

Svar: Precis så säger jag med. :-)
Hanna

9 Ylva:

skriven

Min brors son hade kalas där en gång och brorsan sa att det är ett förfärligt ställe men kul för barnen. Fin bild i bollhavet!

10 Pernilla:

skriven

Skojsigt med bollhav :)

11 En plats i solen:

skriven

Då fick du rastas av lite med :) Härligt när de skall välja själv, det är lite gulligt tycker jag =)

12 milina.blogg.se:

skriven

åh så söt :)

Kommentera här: