30 april

Jag kanske är knäpp men vad skönt det är att det inte är sol och varmt idag. Då känner jag inte samma press att gå ut och utnyttja det fina vädret. Jag kan sitta i soffan med gott samvete, filura över livet och läsa några sidor i skolböckerna. Perfekt! Vad ska ni göra idag?
Den här veckan har inte sömnen varit den bästa, jag drömmer så mycket konstigt, i natt var det en blandning av njursvikt, föda barn och svår sjukdom. Kaos i hjärnan eller vad. Snart semester och lugn och ro. Det ser jag fram mot.
 
1 Helena N:

skriven

Jag förstår precis vad du menar angående vädret. Det är ju inte alltid fint väder här, ska gudarna veta, och det är ju säkert därför vi svenskar känner att man "måste" passa på och vara ute så fort solen skiner. Det blir mer en press än ren njutning.
Vi ska äta mat med vänner ikväll och hade tänkt gå och ta en titt på brasan, men nu säger de på radion att brandkåren haft fullt upp med just den brasan i natt...så vi får sitta kvar inne och mysa, babbla och umgås, hihi.
Ha det gott.
Kramis HelenaN

2 emma:

skriven

Fin & Bra blogg! :)

3 Kitty B.:

skriven

Här har vatt superfint även idag så har turats om att jobba nån timme och sen gå ut en stund och njuta av solen (:

4 Mammatea:

skriven

Man behöver såna här dagar också så man uppskattar de andra mer.

5 Home2tiny:

skriven

Själv har jag spenderat dagen i Göteborg o sitter nu o myser med ett glas bubbel. Ha en härlig Valborg. Kramisar Tina

Kommentera här: