Sergels torg

 
Ny favorit. Hennes röst är så mysig och jag gillar Veronicas texter. 
1 Marran:

skriven

Jag har lite svårt för henne, tycker inte riktigt om musiken. Men hon är duktig på att sjunga.

SV:
Ja jag hade en väldigt bra dag igår

2 (¯`'•.¸(♥)¸.•'´¯) MISS CAPRICORN (¯`'•.¸(♥)¸.•'´¯):

skriven

Sv: Ja det var det verkligen =)
Veronicas låtar är kanon! Kram

3 Saragunmarie:

skriven

SV: Jaaa, visst är den fin?! Kan knappt vänta tills jag får hem den :D

Usch, jag gillar inte den här låten alls! Men smaken är som baken ;D

4 Carolina - Stall Assla:

skriven

Tycker också mycket om henne! Lyssnar dock inte så ofta, vet inte varför...

5 Anita:

skriven

Den är så bra :-)

6 Sanna - en svart ko ger också vit mjölk:

skriven

Sv; Stor lättnad! Mådde mycket bättre idag också :)

Kommentera här: