Torsdag

Idag har jag känt mig allmänt risig. Så där som det känns när man håller på att bli sjuk men det vill inte bryta ut ordentligt. Jag gillar inte den känslan. Hellre bli sjuk och vara dålig ett par dagar och sedan är det bra än när man går runt och känner sig risig flera dagar och ibland veckor. 
Jag har alltså inte gjort särskilt många knop idag. Ikväll sover Samuel över hos en klasskamrat för första gången. Han är van vid att sova borta eftersom han åker till sin biopappa varannan helg men han har aldrig sovit över hos en kompis. Han börjar verkligen bli stor nu, 10 år fyller han i december. Tänk att jag snart varit mamma i tio år. Känns helt overkligt och fantastiskt. 
Har ni haft en bra dag?
 
1 Mammatea:

skriven

Krya på dig!

2 Birgit:

skriven

Hoppas det inte blir värre!!
Visst är det overkligt vad tiden går och barnen växer!
Ha en trevlig helg!

3 Jennica:

skriven

Den var riktigt fin den tröjan! Jag gillar att den är lite längre, det "behöver" jag. Tycker i alla fall jag själv! ;)
Kram!

Kommentera här: