Onsdag

 
Nytt i garderoben är denna snygga kjol från River Island. Blir perfekt med ett vitt linne och klackar. 
 
Den här dagen startade med ett mindre psykbryt då jag skulle skriva mer på min examinationsuppgift men filen gick inte att öppna. Av någon anledning har filen blivit skadad. Som tur var så hade jag kvar ett ex i papperskorgen på datorn från när jag la över filerna på ett USB-minne. Snabbt återställa den filen, dubbelklick och yes, den gick att använda. Fick bara skriva om en del av det som jag skrev igår. Men det är ingenting mot om jag hade blivit tvungen att skriva om hela arbetet. Jag blev verkligen lättad. 
 
Ni är ett gäng från Linköping som kikar in här. Kan ni inte berätta vilka ni är. En del av er har jag koll på men inte alla. 
 
Ha en toppendag. Nu ska jag återgå till plugget och i eftermiddag blir det familjemys innan jag drar till Åtvidaberg för att döma en p14match. 
1 Mammatea:

skriven

Vilken tur att filen gick att återställa!

2 Marie:

skriven

Jättesöt kjol

3 Annster:

skriven

Tack så mycket :)

Kommentera här: