It´s time (nästa iallafall)

Imorgon är det dags för det som jag gruvat mig för ett tag: sjunga solo. Jag har varit så nervös idag att jag haft ont i magen och nästan maginfluensakänsla i kroppen. Jag brukar bli så när jag är riktigt nervös och tänkt på saken jag ska göra ett bra tag. 
 
Jag läste en intervju med Louise Hoffsten i en tidning idag och där det stod det om hennes rädsla för att prata inför folkmassor. Hon bestämde sig för att övervinna sin rädsla för om man aldrig utmanar sig själv, hur ska man då kunna växa? Det är så sant. För att utvecklas måste man ställas inför situationer som inte är det gamla invanda och välkända. Gissa om jag kommer vara stolt imorgon när jag klarat det men riktigt sur på mig själv om jag bangar ur i sista stund. Jag SKA övervinna min rädsla. 
1 Micke:

skriven

Jo..frugan var skitnervös för sådant..innan hon gick med i en kör..då släppte allt...själv sjunger jag inte ens i duschen..har iofs ingen dusch..men ändå..haha..önskar dig lycka till..det blir nog bra.

Svar: Haha, tack för ditt pepp! Idag känns det bra.
Hanna

2 Anita:

skriven

Lycka till, det kommer gå kanon! Kramar :)

Svar: Tack!
Hanna

3 Anonym:

skriven

Lycka till imorgon! Du kommer klara det galant!!

Svar: Tack!
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Lycka till!! Det kommer att gå jättebra!!

Svar: Tack!
Hanna

5 Mammatea:

skriven

Lycka till idag!

Svar: Tack, det gick jättebra!
Hanna

6 camilla:

skriven

Å så spännande!
Lycka till!
Kram!

Svar: Tack! :-)
Hanna

7 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Lycka till. Klart du fixar det här. Jag hejjar på dig.

Svar: Tack!
Hanna

8 Husfrun:

skriven

Ja, man måste möta sina rädslor för att kunna övervinna dem och växa. Du klarar det! Och som sagt, tänk vad stolt du kommer att känna dig efteråt :)

Svar: Jag är stolt. :-)
Hanna

Kommentera här: