Att läsa

 
Idas nya grej är att dra fram böcker, sätta sig i mitt knä för att läsa. Jag hinner knappt läsa en mening förrän hon ska hämta nästa bok. 
 
 
Efter ett tag ser högen ut så här. Många böcker och mycket att upptäcka. 
1 Mandy - Mamma och änglamamma:

skriven

så är det verkligen =) Vilka fina byxor, älskar färgen =)

2 Solin:

skriven

Sv: precis! dock skulle det svida i plånboken då de kostar runt 3600..

3 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Tack! Det är kul att inreda ibland :-)

4 Johanna:

skriven

Hihi min tjej håller på likadant, hämtar bok efter bok och ska kika i, bläddra fort genom och sen hämta nästa!

5 Louisefoto:

skriven

Hoppas du har en fin Påskhelg :)

6 Under mina lockar:

skriven

Hehe, det känns igen! :D Glad påsk!

7 Elin 22år & vill bli mamma:

skriven

så söt :D

8 JUNITJEJ:

skriven

Hoppas du inte blir lurad idag på första april! Ha en fin dag!

9 Anita:

skriven

Så söt :D

10 Kaffehörnan:

skriven

Vad charmig

11 Ina den Fina :

skriven

Alla på en gång hade vart bäst eller hur? ;) kram från Ystad

12 Fnulan:

skriven

Böcker är ju bra =))) Gulle!

13 Annica:

skriven

Så roligt, det är precis så här med :)

14 Emma:

skriven

Å tack söta du :)
Hoppas påsken var fin :)?

15 Pernilla:

skriven

Tänk att nästan alla barn är lika dana. Mina har gjort precis likadant.
Så söt hon är, din Ida.
/P

16 isola:

skriven

Söt! :)

17 mammaTea:

skriven

Att läsa är kul!

Kommentera här: