The garden

 
Vet ni vad det vita nätet är på liljan? Funderar på något så enkelt som vanlig spindelväv men kan det vara något annat? Det är en afrikansk lilja. Igår plockade jag de första av våra jordgubbar. De var så söta och goda så det ska bli kul att framöver plocka mer.
 
1 Marlene:

skriven

- tack!

2 anna:

skriven

å vad gott med egna jordgubbar :)

3 Tant Anna:

skriven

VILKA OTROLIGT VACKRA BILDER <3
Så gott med egna gubbar. Hade det på landet när barnen var små.
KRAM ANNA

4 Madeleine:

skriven

Härligt :)

5 madelein - sexbarnsmamma:

skriven

Åh vad mycket gott!
Mina jordgubbar är fortfarande gröna, skall se om potatisen börjar bli skördedags på :-)

6 Malin Aurora:

skriven

Åh så fint<3

7 Mammatea:

skriven

Gott med egenodlade jordgubbar.

8 Jonna:

skriven

Visst är det underbart med egna jordgubbar!!

Svar: Ja, det är det verkligen. :-)
Hanna

9 Martina:

skriven

Fina trädgårdsbilder!
Tack för påhälsningen och kommentaren.

10 Fatma:

skriven

Fint :)

11 Malin S:

skriven

Underbart med egna jordgubbar! Jag tror faktiskt att liljan ska vara så med det vita på. Eller har den kanske inte haft så tidigare?

Svar: De är de godaste jag ätit det här året. Angående lilja så tror jag det också. Har pillat bort det som uppenbart var spindelväv och det ludna som är kvar är som det ska vara. :-)
Hanna

Kommentera här: